.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش 45 درصدي ذخيره آب سد سفيدرود

نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت از كاهش 45 درصدي ذخيره آب پشت سد سفيدرود در سال جاري خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، آيت‌الله زين‌العابدين قرباني امروز در نماز جمعه اين شهر در خصوص وضعيت آب استان افزود: طبق گزارشي كه به بنده دادند، ذخيره آب سد سفيدرود 45 درصد كمتر از سال گذشته است، زيرا ورودي آب به سد را نداريم.
وي ادامه داد: سدهاي ديگر استان نيز آماده نيست و مسئولان بايد بودجه لازم براي زدن چاه و آماده كردن نهرها اختصاص دهند و كار خود را آغاز كنند.
امام جمعه رشت از شوراهاي اسلامي روستاها خواست آب‌بندان‌ها و استخرهاي روستاها را براي ذخيره آب آماده كنند و از مسئولان نيز درخواست كرد اختصاص بودجه را جدي بگيرند.
قرباني در ادامه با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم تصريح كرد: يكي از فلسفه‌هاي شهادت امام حسين(ع) امر به معروف و نهي از منكر است و بايد اين امر را در زندگي خود پياده كنيم.
وي اضافه كرد: قيام امام حسين(ع) براي امر به معروف است و انقلاب ما نيز بر همين اساس پايه‌ريزي شد و امام(ره) در اين زمينه اطلاعيه صادر كرد و كربلا در ايران تكرار شد.
امام جمعه رشت سرنگوني حكومت 2 هزار و 500 ساله رژيم طاغوت را ثمره امر به معروف و نهي از منكر انقلاب اسلامي عنوان كرد.
وي تاكيد كرد: امروز نيز ناتوي فرهنگي عليه انقلاب اسلامي در حال فعاليت است،‌ بنابراين امر به معروف و نهي از منكر مي‌تواند تهاجم فرهنگي دشمن را خنثي كند.
نماينده ولي فقيه در گيلان بر ضرورت با شكوه برگزار كردن مراسم عزاداري امام حسين(ع) تاكيد كرد و افزود: نبايد علم راه بيندازيم و قمه‌زني كنيم و دستورات دين بايد از علماي آگاه باشد چرا كه عزاي امام حسين(ع) نوعي عبادت است.
قرباني همچنين خواستار بازسازي خرابي‌هاي مرقد مطهر امامان(ع) و جايگاه ميلاد حضرت مهدي(عج) در عراق از طريق ستاد بازسازي عتبات عاليات شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.